Jak z przytupem rozpocząć dalsze budowanie marki po wakacjach.

Jak z przytupem rozpocząć dalsze budowanie marki po wakacjach.

Dalsze budowanie marki po wakacjach

Jak zacząć z przytupem? A może od czego zacząć, co jest ważne?

Nurtują Cię takie pytania? Myślę, że tak bo wakacje dobiegły końca. Pierwszy tydzień skzoły za nami, więc udało nam się ogarnąć wszystkie kwestie z tym związane.

Czas zająć się biznesem i swoją marką.

Zatem wracamy do cyklu video #5minutzmarka. Czyli krótkich i rzeczowych filmów na temat budowania marki.

Zapraszam serdecznie. A jeżeli Ci się spodobał koniecznie polub post lub zostaw komentarz. Z góry serdecznie dziękuję.

 

Jeżeli chciałabyś zgłębić temat budowania marki, koniecznie obejrzyj mój webinar. Udostępniam go zupełnie bezpłatnie, abyś mogła poznać 9 kroków, dzięki którym zbudujesz rozpoznawalną markę.

 

KLIKNIJ I POBIERZ NATYCHMIASTOWY DOSTĘP DO WEBINARU.

Telewizja SKB – sierpień 2019

Telewizja SKB – sierpień 2019

Telewizja SKB, zapraszam serdecznie na kolejny odcinek.

Poprzedni możesz zobaczyć TUTAJ. Tym razem gościmy dwie kobiety, którym piekno innych kobiet nie jest obojętne. Posłuchaj i dowiedź się więcej o tym jak zadbać o siebie.

Na naszej kanapie zasiadły:
?Dorota Zuchniewicz z Glowing Lady Aesthetics 
? Adrianna Dzieszko z Adrianna Dzieszko podpowiadacz stylu

Porozmawiamy o ich drodze biznesowej i usłyszymy bardzo cenne rady.

Masz coś ciekawego do przekazaniu światu? Chcesz się tym podzielić z innymi kobietami, ponieważ czujesz, że możesz tym komuś pomóc? Napisz do nas: joanna@strefakobietbiznesu.pl Telewizja Strefy Kobiet Biznesu czeka na Ciebie.

Rola mediów społecznościowych w budowaniu spójnej marki osobistej.

Rola mediów społecznościowych w budowaniu spójnej marki osobistej.

Marka osobista jest dzisiaj kluczowa jeżeli planujesz prowadzic własny biznes. Kolejnym ważnym elementem stały stały się media społecznościowe, wręcz opanowały świat biznesu. Stały się poteżnym medium, które daje możliwość budowania spójnej marki.

O tej kwestii miałam okazję rozmawiać z Dominiką Gostek z Julaluna.  Byłam gościem w jej podcaście.

Co mówi Dominika o swoim podcaście:

JULALUNA to wywiady z dużymi i małymi artystami, sprytnymi przedsiębiorcami i ludźmi biznesu, najlepszymi w swojej dziedzinie.

Reportaże z tego, czym się na co dzień zajmują, dlaczego robią, to co robią. Jak się motywują, jak zarządzają czasem. Ich rozwój osobisty. Ich sukcesy i potknięcia.

W tym podcaście, moi goście dzielą się swoją historią, oraz swoim doświadczeniem i ekspercką wiedzą.

W rozmowie z moimi gośćmi poruszam takie tematy jak: biznes, kariera, rozwój osobisty, relacje, edukacja…

Dominika jest absolwentką Inżynierii Mechaniczno-Ekonomicznej w Wiedniu, w trakcie wykształcenia Coach ICF. Wierzy w karmę, w wolność i w to, że nasze ograniczenia istnieją wyłącznie w naszej głowie.
Największą satysfakcję sprawia jej, dzielenie się swoją wiedzą, swoimi obserwacjami oraz motywacja innych ludzi.

Z naszej rozmowy dowiesz się:

  • Jaka była moja droga budowania marki osobistej?
  • Dlaczego zrezygnowałam z pracy w korporacji i zdecydowałam się na własny biznes?
  • W czym pomogły mi sesje coachingowe?
  • Jaki okres czasu poświęciłam na poznawanie i edukację siebie przed budową marki?
  • Jakie były kulminacyjne wydarzenia, które uformowały moją markę?
  • Jaką rolę w budowaniu marki odgrywają media społecznościowe?
  • Dlaczego i jak powinniśmy prowadzić media społecznościowe podczas budowania marki osobistej?
  • W jaki sposób prezentować  swoją markę?
  • Dlaczego autentyczność jest w mediach społecznościowych ważna?
  • Jak ja planuję swoje działania w mediach społecznościowych?
  • Co to jest Event Marketing i jaką rolę odgrywa w budowaniu marki osobistej?
  • Plus moja rada dla początkujących?

Zapraszam Cię do wysłuchania naszej rozmowy. 

Misja i wizja osobista – po co jest nam potrzebna w procesie budowania marki.

Misja i wizja osobista – po co jest nam potrzebna w procesie budowania marki.

Czym jest misja i wizja osobista?

Czy jest na potrzebna w procesie budowania swojej marki?

O tym opowiadam w kolejnym filmie z cyklu #5 minut z marką. Chcesz obejrzeć poprzedni odcinek  pt. Spójna startegia marki w 7 krokach. KLIKNIJ TUTAJ!!!

 

A jeżeli chciałabyś porozmawiać ze mna osobiście, zapraszam na bezpłatną, 30 minutową konsultację. Rezerwacji możesz dokonać tutaj: https://www.alltida.pl/rezerwacja

Telewizja SKB – odcinek 2/2019

Telewizja SKB – odcinek 2/2019

Telewizja Strefy Kobiet  Biznesu wita ponownie. Zapraszamy serdecznie na kolejny odcinek.

To już drugi w tym roku i bardzo się cieszymy z tego powodu. Poprzedni możesz zobaczyć TUTAJ. Ponownie gościmy ciekawe kobiety, ze świata biznesu więć nie przegap okazji. Zobacz co inspirującego mogą Ci przekazać i jakie ciekawe porady możesz wyciągnąć dla siebie.

Na naszej kanapie zasiadły:
? Katarzyna Dolak-Mazurek z Katarzyna Dolak-Mazurek Miłosne Prawo Jazdy
? Karina Wicher z Kardamo
? Eliza Rotocka-Kamińska z Oblicza Kobiecości
Porozmawiamy o ich drodze biznesowej i projektach, które stworzyły.

 

Masz coś ciekawego do przekazaniu światu? Chcesz się tym podzielić z innymi kobietami, ponieważ czujesz, że możesz tym komuś pomóc? Napisz do nas: joanna@strefakobietbiznesu.pl Telewizja Strefy Kobiet Biznesu czeka na Ciebie.

Spójna strategia marki w 7 krokach.

Spójna strategia marki w 7 krokach.

Spójna strategia marki, daje Ci gwarancję realizacji swoich planów biznesowych. Dlaczego? Bo tylko z konkretnym planem działania, możesz świadomie realizować działania, które przybliżają Cię do celu.

Chaotyczne działania i zrywy raz na jakić czas, nie pomogą w osiagnięciu sukcesu. Ponieważ sukces to nie przypadek. To zaplanowane działanie, realizowane krok po kroku.

Jak zatem się zabrać do stworzenia spójnej strategii?

Zapraszam do obejrzenia video.

 

Spójna strategia marki w 7 krokach:

  1. Poznanie swoich preferencji.
  2. Wyznaczenie swojej misji i wizji życiowej.
  3. Określenie grupy docelowej.
  4. Wybranie nazwy firmy lub projektu.
  5. Stworzenie swojego moodboard.
  6. Opracowanie strony internetowej.
  7. Określenie dalszej strategii działania.

 

Masz już schemat działania, teraz trzeba zacząć go realizowć, krok po kroku. Nie zapominając, że każdy element jest ważny i nie można go pominąć.

Kolejne ważna sprawa, wykonuj każdy krok w podanej kolejności. Nie da się wykonać strony internetowej, bez przejścia pięciu pierwszych elementów.

Jeżeli już przy pierwszym  kroku utknęłaś, zapraszam Cię na mój bezpłatny 40 minutowy warsztat, w który krok po kroku, pomogę Ci poznać samą siebie. Warsztat znajdziesz TUTAJ.

A jeżeli poczujesz, że to jeszcze za mało i odsyłam Cię do głębszej pracy nad sobą z wykorzystaniem mojego autorskiego narzędzia Dziennika Marki.

Poczuj, że wreszcie panujesz nad tym co się dzieje w Twojej głowie i biznesie. A pomoże Ci w tym spójna strategia marki.