Poznaj swoje preferencje i buduj markę w zgodzie z sobą.

Poznaj swoje preferencje i buduj markę w zgodzie z sobą.

Zapraszam serdecznie na warsztat poznaj swoje preferencje i buduj markę w zgodzie z sobą.

Zarezerwuj sobie 40 minut czasu i pobierz PDF, który będzie niezbędny podczas pracy. PDF pobierzesz TUTAJ.

To będzie wyjątkowy czas, tylko dla Ciebie. Będziesz miała wreszcie okazję pobyć sama ze sobą. Zadać sobie pytania, których zapewne nigdy nie miałaś okazji usłyszeć.

Bądż gotowa na mnóstwo efekty WOW. Właśnie one są tu najważniejsze. Pokażą Ci wiele niesamowitych i zdymiewających rzeczy.

GOTOWA!!!! Do dzieła.

 

Jak zwiększyć widoczność swojej marki, w szybki i prosty sposób.

Jak zwiększyć widoczność swojej marki, w szybki i prosty sposób.

Głowimy się jak zwiększyć widoczność swojej marki w sieci. Przygotowujemy plan i strategię działania, następnie wdrażamy wszystko po kolei. A może jesteś na początku swoich działań biznesowych i kompletnie nie wiesz jak to ugryźć.

Z obiema sytuacjami miałam doczynienia i zauważyłam jedną prawidłowość.

Boimy się jawnie i oficjalnie mówić co robimy.

Skąd się to bierze? Często ze sposobu w jaki w Polsce zostałyśmy wychowane. Mówiono nam, nie wychylaj się, bądź grzeczna, nie chwal się to nieładnie.

To spowodowało mnóstwo blokad w naszych głowach, z którymi musimy sie teraz zmierzyć.

Dzisiaj chciałabym Ci pokazac, jeden prosty zabieg, który będzie pierwszym wielkim krokiem aby dowiedzieć się, jak zwiększyć widoczność swojej marki.

Gdybyś miała ochotę bardziej szczegółowo zająć się swoją marką, zapraszam na bezpłatną serię video – jak w trzech krokach budować Markę Marzeń.

Jak założyć stronę internetową – 10 ważnych zasad.

Jak założyć stronę internetową – 10 ważnych zasad.

 

Każdy wie, że strona internetowa to wizytówka naszego biznesu oraz nas samych. Konieczne jest jej posiadanie, aby istnieć w sieci. Aby być wiarygodnym partnerem. Musimy pokazać co robimy potencjalnym klientom oraz partnerom.

 

Jak założyć stronę internetową.

Wydaje się, że to nic trudnego założyć własną stronę i sprzedawać. W rzeczywistości tak nie jest. Aby przygotować dobrą witrynę, trzeba się do tego przyłożyć.

 

Założenie strony wiąże się z pewnymi kosztami, które trzeba ponieść. Zakup domeny, wybór hostingu czy też stworzenie loga i grafiki.

 

Istnieje wiele różnych rozwiązań założenia strony www. Wszystko zależy od zasobności naszego portfela. Nie zawsze jednak te drogie rozwiązania są jedynym dobrym rozwiązaniem. Czasami wydanie mniejsze kwoty, może być równie dobre. Wszystko zależy od tego jakie mamy potrzeby.

Dlatego punktem wyjścia jest przygotowanie szczegółowego planu, jak ma nasza strona wyglądać oraz jakie funkcje spełniać.

Po przygotowaniu szczegółowych założeń, proponuję zapoznać się z różnymi rozwiązaniami, a następnie wybrać opcję najlepszą dla siebie. Czasami warto również podpytać potencjalnych klientów, co chcieliby znaleźć na takiej stronie. Można w tym celu przeprowadzić krótką ankietę.

Nie zawsze jest to jednak możliwe. Gdy zakładamy nowy biznes i nie mamy jeszcze klientów, sami musimy wczuć się w rolę klienta. Przewidzieć co chciałby na naszej stronie znaleźć. Warto również podpatrzeć jak konkurencja radzi sobie z tym tematem. Ostrzegam jednak, aby nie kopiować ich pomysłów. Można się nimi zainspirować, ale nie bezpośrednio przekładać na naszą stronę. Potencjalni klienci, na pewno to zauważą i nie będą mieli o nas dobrego zdania.

Warto wytężyć umysł i stworzyć coś oryginalnego. Coś co przykuje uwagę. Warto podejść do Swojego projektu w nieco inny sposób. Jeżeli masz z tym problem poradź się fachowca. Co dwie głowy to nie jedna. A jeżeli ta druga głowa ma w tym doświadczenie, to tym bardziej zyskujesz już na wstępie. Możesz uniknąć niepotrzebnych kosztów oraz zaoszczędzisz cenny czas.

 

Jak założyć stronę internetową – 10 ważnych zasad:

1. Oceń jakim budżetem dysponujesz.

2. Dokładnie określ jak Twoja strona ma wyglądać.

3. Zastanów się co nowego, ciekawego możesz zaoferować swoim klientom, aby wybrali właśnie Twoje usługi lub produkty.

4. Sprawdź jakie są sposoby i koszty założenia strony.

5. Wybierz jedną z opcji najlepiej pasującą do Twojej działalności.

6. Przygotuj wartościowe teksty na stronę. Jeżeli nie jesteś w tym dobra skorzystaj z pomocy.

7. Ciekawa, nowoczesna grafika oraz profesjonalne zdjęcia to must have. W kwestii zdjęć możesz skorzystać z oferty banków zdjęć lub wynajmij profesjonalnego fotografa.

8. Załóż bloga na swojej stronie i dziel się wiedzą.

9. Nie zapomnij o pozycjonowaniu strony.

10. Podepnij stronę do bezpłatnego narzędzia Google Analitics. Statystyki są bardzo ważne dla rozwoju Twojego biznesu.

No i pamiętaj strona musi żyć. Raz stworzona, nie może pozostać sama sobie. Wraz ze zmianami u Ciebie musisz aktualizować dane na niej zawarte.

 

A może chciałabyś dopisać coś do tej listy?

Dobry pomysł na siebie i swój biznes – 7 kroków

Dobry pomysł na siebie i swój biznes – 7 kroków

 

7 kroków do dobrego pomysłu na siebie i na Twój biznes.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać w jaki sposób odkryć dobry pomysł na siebie i swój biznes. To pierwszy etap, który musisz przejść, aby zacząć budować swoja markę biznesową. Musisz wiedzieć co chcesz robić i w czym jesteś dobra. Jakie zajęcie da Ci satysfakcję i  umożliwi wykorzystać zdolności.

Dzisiaj moim gościem jest Anna Koprowska – Coach Zmiany Zawodowej. Poznałyśmy się jakiś czas temu na spotkaniu Klubu Strefa Kobiet Biznesu. Minęło trochę czasu zanim wpadłyśmy na pomysł jak wykorzystać nasze możliwości i stworzyć coś wspólne.

Pracujemy nad tym projektem i za jakiś czas zdradzimy szczegóły.

A teraz oddaję głos Ani.

 


Cześć, nazywam się Ania Koprowska i jestem Coachem Zmiany Zawodowej

Dzisiaj, moja praca jest moją pasją. Pomagam kobietom odnaleźć nowy pomysł zawodowy na siebie oraz na ich biznes, oparty na ich potencjale,  który oprócz pieniędzy da im satysfakcję oraz poczucie sensu. Wspieram w zmianie zawodowej mentalnie oraz merytorycznie.

Jednak, nie zawsze tak było. Kiedyś całe dnie spędzałam za biurkiem od 9.00 do 17.30 i wypatrywałam końca dnia pracy. Jeszcze kilka lat temu pracowałam w korporacji, w pracy, która dawała mi dobre pieniądze, ale nie dawała mi satysfakcji, ani poczucia sensu i tego, że wykorzystuję mój potencjał. Doświadczyłam wypalenia zawodowego. Jednak, pozbierałam się i w ciągu kilku lat odkryłam właściwy dla mnie kierunek zawodowy i przeszłam moją zmianę zawodową, czyli zmianę zawodu oraz zmianę z etatu na własną działalność. Dlatego, rozumiem kobiety, które zmagają się z poczuciem wypalenia, zagubienia i z palącą potrzebą zmiany swojej ścieżki zawodowej, po to, aby realizować się w swojej pracy.

Jak odkryłam najpierw pomysł na to, co mam robić w życiu, a potem pomysł na mój biznes?

Aby znaleźć dobry pomysł na siebie i swój biznes, czyli co chcemy robić w życiu, a potem przekuć to w pomysł na biznes, trzeba najpierw poznać siebie i przejść 7 etapów, czyli kroków, bez których nie znajdziesz tego, czego szukasz. Ja je przeszłam i od dwóch lat pracuję z pasją, we własnej działalności.  Dlatego dzisiaj chcę Ci pokazać, jak odkryć ten dobry pomysł na Ciebie i na Twój biznes, który będzie zgodny z Tobą oraz da Ci nie tylko pieniądze ale i poczucie sensu. Ciekawa, jakie to kroki?

Aby się tego dowiedzieć obejrzyj moją serię wideo „7 kroków do dobrego pomysłu na siebie i na Twój biznes” i zacznij działać w kierunku Twojej wymarzonej pracy, na własnych warunkach.

Wideo pobierzesz tutaj.

Mama buduje markę – relacja z mojego wystąpienia.

Mama buduje markę – relacja z mojego wystąpienia.

Mama buduje markę to projekt, który stworzyłam z myślą o mamach takich jak ja. Które stanęły w pewnym momencie przed poważnym dylematem. Co chcą robić dalej zawodowo, gdy ich rola życiowa nieco się zmieniła.

  • Każda kobieta, która została mamą przechodzi pewną metamorfozę.
  • Zmienia się jej spojrzenie na świat oraz stosunek do wielu życiowych kwestii.
  • Zmienia się również często jej wizja pracy zawodowej.
  • I to wcale nie oznacza, że chcą się poświęcić tylko dzieciom, a praca schodzi na bok.

Jestem przykładem właśnie takiej Mamy. Praca okazała się dla mnie również ważna, jak moje dzieci. Ale zapragnęłam więcej swobody i wolności w podejmowaniu decyzji i dysponowaniu swoim czasem.

Tak też powstał:
Blog Pracownia Kobiecości
Projekt Alltida
Współpraca ze Strefą Kobiet Biznesu.

Kolejny projekt, który od dawna „chodził” po mojej głowie to Mama buduje markę. Teraz mogą Cię zaprosić do kurs on-line pod tym samym tytułem. Kliknij TUTAJ i korzystaj z mojego doświadczenia.

Jestem w trakcie pisania książki pod tym samym tytułem, ale wymaga ona jeszcze czasu i zebrania niezbędnych materiałów. Moim marzeniem jest aby stała się dla Was MAM, wspaniałym narzędziem w drodze do swojej wymarzonej marki.

Dlatego testuję różne zadania i ćwiczenia i sprawdzam jakie informacje byłyby dla Was istotne. Dlatego postanowiłam porozmawiać na żywo z mamami.

W moim mieście rodzinnym w Gdyni jest cudowne miejsce dla mam Ciuciubabka. Udało mi się ostatnio przeprowadzić tam wykład pt. Mama buduje markę. Spotkał się z dużym zainteresowaniem. Dlatego wiem, że idę w dobrym kierunku.

O czym mówiłam na wykładzie Mama buduje markę:

  • Czym jest marka i po co ją budujemy,
  • Jaka powinna być marka
  • Strategia działania krok po kroku
  • Określiłyśmy wartości naszych marek
  • Omawiałyśmy wszystkie narzędzia budowania marki
  • Na koniec zdradziłam wielki SEKRET.

Jeżeli masz ochotę przejśc przez proces budowania swojej marki, zapraszam na kurs MAMA BUDUJE MARKĘ.

Będę również wdzięczna za Twoje uwagi, które nasunęły Ci się podczas czytania tego postu. Będę dla mnie cennym źródłem informacji. Dziękuję.