Marka osobista jest dzisiaj kluczowa jeżeli planujesz prowadzic własny biznes. Kolejnym ważnym elementem stały stały się media społecznościowe, wręcz opanowały świat biznesu. Stały się poteżnym medium, które daje możliwość budowania spójnej marki.

O tej kwestii miałam okazję rozmawiać z Dominiką Gostek z Julaluna.  Byłam gościem w jej podcaście.

Co mówi Dominika o swoim podcaście:

JULALUNA to wywiady z dużymi i małymi artystami, sprytnymi przedsiębiorcami i ludźmi biznesu, najlepszymi w swojej dziedzinie.

Reportaże z tego, czym się na co dzień zajmują, dlaczego robią, to co robią. Jak się motywują, jak zarządzają czasem. Ich rozwój osobisty. Ich sukcesy i potknięcia.

W tym podcaście, moi goście dzielą się swoją historią, oraz swoim doświadczeniem i ekspercką wiedzą.

W rozmowie z moimi gośćmi poruszam takie tematy jak: biznes, kariera, rozwój osobisty, relacje, edukacja…

Dominika jest absolwentką Inżynierii Mechaniczno-Ekonomicznej w Wiedniu, w trakcie wykształcenia Coach ICF. Wierzy w karmę, w wolność i w to, że nasze ograniczenia istnieją wyłącznie w naszej głowie.
Największą satysfakcję sprawia jej, dzielenie się swoją wiedzą, swoimi obserwacjami oraz motywacja innych ludzi.

Z naszej rozmowy dowiesz się:

  • Jaka była moja droga budowania marki osobistej?
  • Dlaczego zrezygnowałam z pracy w korporacji i zdecydowałam się na własny biznes?
  • W czym pomogły mi sesje coachingowe?
  • Jaki okres czasu poświęciłam na poznawanie i edukację siebie przed budową marki?
  • Jakie były kulminacyjne wydarzenia, które uformowały moją markę?
  • Jaką rolę w budowaniu marki odgrywają media społecznościowe?
  • Dlaczego i jak powinniśmy prowadzić media społecznościowe podczas budowania marki osobistej?
  • W jaki sposób prezentować  swoją markę?
  • Dlaczego autentyczność jest w mediach społecznościowych ważna?
  • Jak ja planuję swoje działania w mediach społecznościowych?
  • Co to jest Event Marketing i jaką rolę odgrywa w budowaniu marki osobistej?
  • Plus moja rada dla początkujących?

Zapraszam Cię do wysłuchania naszej rozmowy.